Wednesday, January 3, 2007

من هر آنچه که دلم بخواد می نویسم

قطعا با شروع فعالیت من افرادی هم پیدا خواهند شد که بخواهند این امر را یک واقعه سیاسی جلوه دهند اما آنچه که حداقل خودم می دانم تلاش بی چشم داشت من برای تصحیح فرهنگ و نیز تصمیمات عجولانه حاکم در فضای اینترنت و سایبر ایران است که بزرگترین و مهم ترین حرکت عجیبی که همین اواخر توسط دولت و به اجبار مجلس و به تحریک چند گروه در بخش خصوصی پیش آمده است همان طرح ساماندهی وب سایت های اینترنتی ست که البته امیدوارم مسئولین با دید روشن و نیز توان درک انتقاد به فکر چاره ای نو و تازه باشند چرا که با چنین حرکت های نسنجیده در شرایط فعلی سیاسی و منطقه ای ایران می بایست دولت منتظر اتیکت و برچسب جدیدی با عنوان سانسور واضح و نقض صریح قانون اساسی باشد.

البته آنچه قابل پیشبینی ست بازخورد تند و شدید عزیزان بخش دولتی با انتقادات و پیشنهادات احتمالی ست اما به جرات می توان گفت دیری نمی پاید که این تصمیم گیری عجولانه و بی منطق که قطعا عده ای به اصطلاح متخصص اما بیسواد و نا آگاه آنرا طرح ریزی کرده اند با شکست جدی مواجه شد و همین مسئولین گرامی بدون توجه به خسارات مالی، حیثیتی و ملی تنها در صدد توجیه واقعه بر می آیند و وای از آن روز که قرار است چون همیشه به توجیه های بی سر و ته ایشان گوش دهیم!

آنچه قابل حدس زدن است به زودی فیلتر شدن آدرس هایی ست که قصد دارم در آنها فعالیت کنم اما پیشاپس می باید به حضور ایشان عرض کنم بهتر نیست به جای فیلتر کردن، بازداشت کردن و برخورد های چماقی و یک طرفه به شخصیت نقد پذیر خود روجوع داشته باشید و به فکر پیشبرد اهداف اصلی نظام و ملت باشید؟!

نهایتا می بایست اشاره کنم آنچه شما بدون منطقه و تنها برای پوشش تبانی های خود خواهید کرد برای من مهم نیست، مهم این است که من هر چه را که بتوانم می خواهم و می نویسم و سانسور فضای سایبر امری ست غیر ممکن، همانگونه که سالهاست دولت های بیگانه به ویژه آمریکا برای تضعیف روحیه و همچنین پیروزی در جنگ روانی فضای داخلی و حقیقی ایران را به نفع خود در جهان مجازی و سایبر سانسور کرده است و ای کاش شما که به دنبال حفظ حرمت اندیشه های امام، حضرت خامنه ای، رسول اکرم و اندیشه ها اسلامی هستید به جای خود ستیزی اندکی دشمن ستیز بودید!

No comments: