Thursday, January 4, 2007

چند کلمه حرف خودمانی با مسئولین

مسئولین محترم وزارت ارشاد و کلیه دست اندر کاران طرح ریزی و اجرای مصوبه ساماندهی وب سایت های ایرانی

احتراما سلام!

احتراما اینجانب آزاده، مالک وبلاگ هر چه دلم بخواهد می نویسم مایلم جهت شفاف سازی و جلوگیری از هرگونه شایعه، برچسب سیاسی و ... چند تذکر مهم را به استحضار برسانم:

1- وب سایت و وبلاگی که با نام irSamandehi مشاهده می فرمائید به هیچ وجه قصد شایعه پراکنی، توهین و افترا به شخص و شخصیت ها را ندارد اما زمان آن شده که این واقعیت را بپذیرید، فضای سایبر و اینترنت مهار نشدنی ست و هیچ چاره ای جز ارائه آزادی مطلق و یا قطع کلی اینترنت ندارید!

2- تجربه و تاریخ بیانگر عدم انتقاد پذیری برخی مسئولین محترم در کلیه دولت هاست و از همین روست که به جای تلاش برای مناظره، اصلاح اشتباهات و حتی عذرخواهی از ملت، دولت و حکومت دست به لاپوشانی، سرکوب و سانسور می زنند از همین رو جا دارد بدانید اگر هم این وب سایت فیلتر شود تنها گریزی ست از حقیقت ها و دینی که نسبت به مردم شریف ایران و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران دارید، داشته اید و مسلما و به حق خواهید داشت!

3- بیائید همچون یک خانواده صمیمی و متدبر که هدفشان چیزی جز آرامش خانواده در داخل و خارج از منزل نیست ما نیز دعوا ها و سوء تفاهمات خود را به یک برخورد بین المللی تبدیل نکنیم و هرچه هست را همین جا بر طرف کنیم تا شاهد تکرار دخالت بیگانگان چون دخالت اخیرشان در فوتبال ایران که منجر به التماس خودمان برای بازنگری شد نشود!

5- شما موظف به حفظ حرمت و حریم ملت ایران هستید، تمامی این هزینه ها از جیب و مالیات مردم صرف خواهد شد، دقت کنید، همه می گویند این حرکت غیر منطقی و بدون اصول و مستدلات است، این میلیارد ها ریالی را که صرف تشریفات و کاغذ بازی و زیر میزی و اسکورت دفاعی و دفترخانه و راه اندازی و پشتیبانی و سرکوب و مسدود سازی و تهیه خبر می کنید بهتر نبود خرج فرهنگ سازی و آموزش در کشور شود؟!
همه شما که به بالا رسیده اید و پشت میز نشین شده اید با رای و نظر و کسب اجازه از این ملت بوده است پس همانگونه که ما مردانه به شما رای دادیم شما نیز مردانه سر گفته های خود بمانید،ما همان مردمی هستیم که شما را به بالا بردیم چطور بود که زمان تبلیغات به همه حرف های ما گوش کردید اما امروز حتی حاضر نیستید در یک گفتگوی خبری حاضر شوید؟ اگر مردم شما را قبول نداشته باشند حرف های شما نیز بی فایده است!

با آرزوی سربلندی کلیه ملت شریف ایران،
دولت محترم نهم،
نظام جمهوری اسلامی ایران

2 comments:

mohtashami said...

یه عالمه بچه بدون شناسنامه تو این کشور می لولن و هرچی فریاد کشیدیم هیچ کس خودشو موظف به هویت بخشی این موجودات جاندار نکرد
وقتی در فضای حقیقی هویت بی معناست در عالم مجازی به دنبال چه می گردند؟!!!

Anonymous said...

سلام!
یه حرفهای عجیبی میزنید، انگار که توی این دنیا زندگی نمیکنید، مگه میشه جایی بدون قانون و ضابطه بخواد دوام داشته باشه.
مثل اینکه شما نمی بینید هر چند وقت یکبار، کل سرورهای یاهو رو میگردن تا نکنه پورنوگرافی کودکان داشته باشه.
اون هم تازه از روی شایعه ها نه از روی شواهدو
غار نشینی هم قانون میخواد چه برسه به شهر نشینی دیجیتال، نمیدونم شما از چه چیز قانون هراس دارین