Thursday, January 4, 2007

من شناسنامه دارم اما آیا هستم؟

من هم امروز از وزارت ارشاد شناسنامه گرفتم و اتمام کار پیامی آمد که هم اکنون شما به صورت کامل عضو ستاد ساماندهی وب سایت های وزارت ارشاد هستید. من ثبت نام کردم اما شما خلف وعده می کنید! من عضو شدم اما شناسنامه ای به دستم نرسید، از کجا ثابت کنم که من هستم؟

من ثبت نام کردم اما کجا هستم؟ چه کسی مرا به رسمیت می شناسد؟ اطلاعات محرمانه من الان در دست کیست؟ شنیده ام سرور شما در آمریکاست، اگر مشکلی برایم پیش بیاید چه؟ من می ترسم نه از بیگانه از شما که به ظاهر شریک قافله اید اما مرا رهزنی می کنید. من از اینجا بودن می ترسم چرا که نمی توانم به کسی ثابت کنم که من همان آزاده شناسنامه دار از وزارت ارشاد هستم.

بودن من لطف شما نیست، اما نبودنم به زودی افتخارش از آن شماست!

2 comments:

Anonymous said...

مبارکه

Anonymous said...

ايول
حال كردم
اولين كسي هستي كه داره واقعيت را ميگه؟
كاش من جاي بوش بودم يا منافقين تا از ادرس ايميل هزاان ايراني فعال در عرصه انترنت استفاده كنم و براي خود اهداف خود ايميل هاي تبليغاتي ارسال ميكردم و افكار خود را به انان حتي با زور هم كه شدهبه انان تحميل ميكردم
بوش جون تبريك ميگم بهت با اين فرصت طلايي
خوش باشي جناب ريس جمهور اگر مصدق